Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Neem contact met ons op voor aanvullende informatie.
Reservations
U kunt een reservering maken door het boekingsformulier op onze website in te vullen of ons een e-mail te sturen met uw boekingsgegevens.
U kunt voor zoveel personen reserveren als u wilt.
Wanneer u binnen 12 uur voor vertrek een boeking maakt, kunnen wij u geen beschikbare auto met chauffeur garanderen.
U kunt een reservering annuleren door ons een e-mail te sturen met uw annuleringsverzoek.
Voertuigen
U kunt directieauto’s, VIP-auto’s, luxe minivans, luxe minibussen en touringcars boeken.
Het is niet toegestaan om eigen eten of drinken in de auto te nuttigen. We hebben altijd gratis water en pepermunt in de auto.
Ja, sommige van onze auto’s zijn rolstoeltoegankelijk. Geef dit dan aan bij uw boeking.
Ja, huisdieren zijn toegestaan in de auto’s. Geef dit dan aan bij uw boeking.
Tarieven
Ja, onze tarieven zijn altijd een vaste prijs, ook als er een file of wegblokkade is. In de volgende situaties kunnen wij extra kosten in rekening brengen: Als er extra tussenstops zijn tijdens uw transfer, als we meer dan 90 minuten moeten wachten nadat u op de luchthaven bent aangekomen, als we meer dan 20 minuten moeten wachten na de vertrektijd van uw stadstransfer of wanneer de chauffeur meer dan de afgesproken kilometers moet rijden tijdens een verwijderings-/uurdienst of sightseeingtour.
Onze tarieven zijn incl. BTW, Meet & Greet Airport pick-up service, parkeerkosten op de luchthaven, gratis Wifi en mineraalwater. Onze tarieven zijn excl. chauffeurslunch (alleen bij boekingen langer dan 8 uur), diner en overnachting (dit geldt alleen voor een sightseeingtour/uurdienst langer dan 8 uur of wanneer onze chauffeur in een hotel in het buitenland moet slapen).
Betalingen
Betalen kan via creditcard online, bankoverschrijvingen, Paypal, Ideal en op rekening.
Ja, u kunt op rekening betalen met een maandelijkse factuur. Neem contact met ons op voor de voorwaarden.
Algemene voorwaarden
Voor sedans en minibusjes:
Als u minimaal 2 dagen voor het geplande vertrek annuleert, zijn er geen annuleringskosten.
Als u tussen 1-2 dagen voor het geplande vertrek annuleert, zijn er annuleringskosten van 50%.
Bij annulering binnen 1 dag voor het geplande vertrek zijn er 100% annuleringskosten.
Voor bussen en touringcars:
Bij annulering minimaal 3 weken voor de geplande vertrektijd zijn er geen annuleringskosten.
Als u tussen 1-2 weken voor het geplande vertrek annuleert, zijn er annuleringskosten van 50%.
Bij annulering binnen 1 week voor het geplande vertrek zijn er 100% annuleringskosten.
De voorwaarden vind je hier: https://viptaxi-schiphol.nl/algemene-voorwaarden
Vertrek
De chauffeur haalt u op bij de receptie van uw hotel of op uw adres als u in een appartement verblijft.
Voor internationale vluchten dient u 3 uur voor vertrek op de luchthaven aanwezig te zijn. Voor normale vluchten dient u 2 uur voor vertrek op de luchthaven aanwezig te zijn.
U heeft 20 minuten gratis wanneer de chauffeur op uw adres arriveert. Na 20 minuten wachttijd brengen wij € 15,- in rekening en voor elk kwartier daarna ook € 15,-.
Aankomsten
De chauffeur haalt u op bij de aankomsthal net na het afhalen van uw bagage.
De chauffeur heeft een naambordje met uw naam of bedrijfslogo erop.
Je hebt 60 minuten nadat het vliegtuig is geland om je bagage op te halen. Na 60 minuten brengen wij € 1,- per minuut in rekening.
U dient direct contact op te nemen met VIP Taxi Schiphol, zodat wij u op de juiste aankomsttijd kunnen ophalen.
Bij vertraging van uw vlucht zijn er geen extra kosten. Alleen wanneer uw vlucht meer dan 6 uur vertraging heeft, wordt er een toeslag van € 50,- in rekening gebracht.
Ja, het is mogelijk om extra tussenstops te maken tijdens uw overstap. Er is een mogelijkheid om een extra vergoeding te betalen (afhankelijk van hoe lang de haltes duren of waar de haltes zijn).
Ja, wij bieden 24/7 diensten aan als u van tevoren reserveert.
Ja dat is mogelijk. Geef dit dan aan bij uw boeking.
Wanneer u een vaste klant of reisagent bent is er een mogelijkheid om korting te krijgen. Vraag onze klantenservice om meer informatie.
U kunt online een sightseeingtour boeken of ons een e-mail sturen met uw wensen.
Nee, de chauffeur is geen gids maar een chauffeur/gastheer. Hij zal je wat informatie geven en hij zal je de lokale plekken laten zien. Indien nodig kunt u tijdens uw sightseeingtour een professionele gids boeken.
Ja, u kunt tijdens uw sightseeingtour extra uren bijboeken. Geef aan uw chauffeur door hoeveel uur u extra wilt bijboeken.
Ja vanwege COVID-19 hebben we speciale hygiëne maatregelen genomen. Elk voertuig wordt voor elke reis gedesinfecteerd en onze chauffeurs dragen maskers, zijn goed opgeleid en voorzien van geschikte materialen om ervoor te zorgen dat alle passagiers aan de sociale afstandsmaatregelen voldoen.
Ja, elke passagier moet een masker dragen.
Als u geen masker heeft, zal onze chauffeur u een masker geven.